Prokino kinderopvang biedt baby-, peuter- en buitenschoolse opvang voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar. De opvang is ook toegankelijk voor kinderen die geen leerling zijn van de Wegwijzer. Er zijn twee gecombineerde groepen van maximaal 16 kinderen. Door de goede samenwerking met de school voelt je kind zich snel thuis!

Doordat onze locatie opvang biedt voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar is het voor jou als ouder ideaal, mocht je meerdere kinderen hebben, hen naar één adres te brengen. We werken met een vaste groep pedagogisch medewerkers waardoor je kind altijd een vertrouwd gezicht ziet.

Prokino kinderopvang heeft ruime openingstijden, van 06.30 tot 19.00 uur. Bijkomend voordeel is dat je kind er ook kan ontbijten of ’s avonds eten. Meer informatie vind je op de website van Prokino kinderopvang (onderdeel van Stichting Prokino) of kom gerust een kijkje nemen op de groep!